Hat-Trick w 7 godzin

Usiedlismy na wcześniej zaplanowanym stanowisku ,na trzy doby. Ryby żerowały od samego poczatku i wyniki zaczęły sie juz po 30-stu minutach,pierwszą złowioną rybą był karp  o wadze 16,200 kg,zapowiadało się nieżle,niestety mieliśmy przerwę w braniach do 10:00 godziny następnego dnia. O 10:00 zaczęły się kolejne brania ,ryby braly przez cały dzien,waga wahala sie pomiedzy 10kg a 15 kg. Następnego dnia kolega Grzegorz,po 20 min  holu,zlowil pieknego,pełołuskowego karpia o wadze 16 kg,ja niestety miałem pecha,4 brania i 4 spinki. Wymieniłem haki i wywozimy. Nastepnego dnia rano, kolejne branie,hol ryby trwał 20 min,na matę i ważymy,równe 20 kg,kolejna wywózka i o 14:25 kolejny odjazd,i kolejny piekny tym razem pełołuski karp o wadze 21,300 kg,nie wierzyłem,to niemożliwe pomyślalem. Wywozimy kolejne zestawy i o 17:20 kolejne branie,od samego początky czułem,że to nie jest mała ryba,kolejne 25 minut walki,zaczynamy ważyć rybę,ryba ma 20,900 kg. Była to moja najlepsza zasiadka. Serdecznie dziekuje koledze Grzegorzowi Bartkowiakowi za wspaniałą zasiadke.