Pierwsze zawody sezonu 2017-zakończone

W dniach 21-23 kwietnia rozpoczęliśmy cykl zawodów SSPKK. Pierwsze zmagania nad woda rozpoczęliśmy wyjazdem na łowisko Rybowo. Udaliśmy się z siedmioma kolegami z klubu mimo niesprzyjającej pogody, wszyscy w dobrych humorach i nastawieni na połów. O godzinie szesnastej rozlosowaliśmy stanowiska i udaliśmy się na swoje miejsca celem rozbicia namiotów. Pogoda zaczęła płatać figle. Mocny wiatr utrudniał rozbicie się, ale mimo fatalnych warunków, zestawy trafiły do wody.Po pierwszej nocce wszyscy byliśmy bez brania. Jakieś opuszczenia, nic konkretnego.Nagle po  popołudniu w sobotę przy wspólnym biesiadowaniu odzywa się sygnalizator kolegi Łukasza.Zaczyna holować i…… bum. Na matę trafia pierwsza ryba. Piękny karp, 8 kg-brawo. Wróciliśmy do bazy celem wspólnego ogrzania się. Do następnego dnia nikt nie miał kontaktu z rybą. Rankiem w niedziele kolega Jacek donosi o kontakcie z karpiem lecz ryba wypina się po paru metrach holu. Podsumowując pierwsze zawody na prowadzeniu Łukasz, lecz to nie koniec!Walka dopiero się rozpoczęła.
Do zobaczenia na następnych zawodach​ już na naszym łowisku.Wielkie podziękowania dla Pani Wioletki Winieckiej za przygotowanie pysznego obiadu jak i wędzonych pstrągów.
Pozdrawiam i życzę jak najcięższych koni Damian😀(członek Zarządu SSPKK)